AC: Lasergamen

Activiteitencommissie 2022-2023
2 feb. 2023 18:45 - 22:00
Target, Oosterkade 6

A long time ago in a galaxy far, far away…
Gingen drie heldhaftige teams van studievereniging Equilibrium het gevecht met elkaar aan, maar er kan maar 1 winnaar zijn!

piew, piew, piew🔫🔫

Je snapt het misschien al, wij gaan LASERGAMEN!🔫 Deze maand hebben wij als AC weer een super toffe activiteit voor jullie georganiseerd, zo gaan we 2 februari 2023 lekker met zijn allen lasergamen!
We gaan om 19:00 beginnen, dus zorg ervoor dat je uiterlijk 18:45 er bent. We zullen gaan lasergamen bij Target (Oosterkade 6, Groningen) en dit bedraagt €10,00 voor leden en €13,50 voor niet-leden. We hebben maar 30 plekken dus wees er snel bij!!!

Op het einde kan er maar 1 team het meest dappere zijn van de hele galaxy! Durf jij de strijd aan te gaan?

———————————————————

A long time ago in a galaxy far, far away…

Three brave and heroic teams from the student association Equilibrium engaged in battle amongst each other. However, there could only be one winner!

Pew, pew pew!🔫🔫🔫

You've probably already guessed it. We’re going to play LASER TAG!🔫 We, the activity committee, have yet again managed to organise a super fun activity for you all! Laser tag!
We will be starting at 19:00, so make sure that you are, at the latest, at the venue by 18:45!
We will be playing laser tag at ‘Target’ (Oosterkade 6, Groningen). The cost to participate amounts to €10.- for members and €13.50 for non members. We only have 30 spots available so sign up quickly!!

There can only be 1 team dubbed the bravest in the galaxy! So do you dare to fight for the title?