AC: Bob Ross schilderavond

2 jun. 2021 20:00 - 22:00
Discord

English below

Ben jij een verborgen schildermeester of wil je leren geloven dat iedereen kan schilderen? De activiteitencommissie nodigt jullie van harten uit om deel te nemen aan onze Bob Ross activiteit!

De Bob Ross activiteit zou worden gehouden op woensdag 2 juni om 20:00. De activiteit vindt plaats in de Discord server van Equilibrium. De kosten voor deelname bedragen 8 euro voor leden en 10 euro voor niet leden. Voor deelname ontvangt men een schilderpakket voor het maken van twee schilderwerken tijdens de activiteit. Deze pakketten kunnen worden opgehaald in het kantoor van Equilibrium op 25, 26 en 27 mei tussen 08:30 en 16:30 uur. Hiervoor dient men zich in te schrijven in het volgende form. Hiernaast is in dit form aan te geven wanneer ophalen niet lukt en wordt er per situatie gekeken naar mogelijke alternatieve levering van het pakket.

Wij zijn nieuwsgierig naar wat voor schilderkunsten jullie in huis hebben en hopen jullie allemaal te zien!

The Bob Ross activity will be held on the second of June at 8:00 PM. The activity will be held in Equilibrium's Discord server. The costs for participation are 8 euros for members and 10 euros for non-members. Before participation you will receive a painting package for two paintings. The package can be picked up at the Equilibrium office on May 25, 26 and 27 between 8:30 AM and 4:30 PM. For the pick-up you must register in the following form. You can also fill in the form if you can’t pick-up the package on one of these dates and we will discuss an alternative delivery of the package.

We are curious about what kind of painting skills you have and hope to see you all!