AC: Eindactiviteit

2 jul. 2020 15:30 - 20:00
Het Stadspark

Lieve leden,

Het einde van het collegejaar is alweer in zicht en daarbij hoort natuurlijk ook de eindactiviteit van de AC! Wel zal het dit jaar iets anders dan anders gaan en zullen we een activiteit organiseren waarbij iedereen 1,5 m afstand van elkaar zal houden. Dit jaar willen we bier yoga organiseren met aansluitend een gezellige barbecue. Mocht je iets anders dan bier willen drinken tijdens de yoga, dan mag dit natuurlijk ook! Neem dan even een flesje mee waarin wij het drinken kunnen inschenken.

Voor de bier yoga moet je zelf een matje, kleed of een handdoek meenemen. Ook zal tijdens de barbecue hierop gezeten worden. De eindactiviteit zal plaats vinden op 2 juli 2020, jullie worden rond 15:30 verwacht in het stadspark op de zonneweide (dezelfde locatie als vorig jaar). De barbecue zal rond 17:00 starten.

Aanmelden voor de eindactiviteit kan tot zondag 28 juni op deze pagina. De kosten zullen € 3,- zijn voor leden en € 5,- voor niet leden. Er is plaats voor 30 deelnemers dus wacht niet te lang met opgeven! Geef bij het opgeven ook door wat je wilt drinken (bier, wijn of fris) en of je vegetarisch of vlees wilt eten. Mocht je alleen willen mee doen aan de barbecue, dan kan dit ook, geef dit dan even door bij je aanmelding.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust en neem dan even contact op met Marit (+31611111394). We hopen jullie allemaal te zien op 2 juli zodat we gezellig met z’n allen het jaar af kunnen sluiten!

Liefs,

De AC