AC: Schaatsen: De foute kerst editie

Activiteitencommissie 2022-2023
21 dec. 2022 19:30 - 22:00
Kardinge

3, 2 ,1 klaar voor de start en go! Het is weer tijd voor:

⛸️🎄✨“Equi on ice! De foute kersttruien editie”✨🎄⛸️

Dus zet je warme muts maar op en trek je schaatsen maar aan want het is weer tijd om te gaan!

21 December is het eindelijk zover ✨“Equi on ice! De foute kersttruien editie”✨.

We gaan om 19:30 verzamelen bij het sportcentrum Kardinge en om 20:00 schaatsen aan en gaan met die banaan🍌.

Het schaatsen kost €3,50 voor leden en €8,00 voor niet leden. Het aanmelden kan via de Equilibrium website.

Het huren van schaatsen bedraagt slechts €5,00 als je bij het aanmelden al aangeeft welke maat schaatsen je wilt, doe je dit niet en wil je toch graag schaatsen huren dan kost dat €6,00. Geef bij het aanmelden dan ook vooral aan of je schaatsen wilt huren en zo ja welke maat!

Aanmelden kan tot en met 14 december!

Dus meld je snel aan en laten we kijken wie de snelste of meest getalenteerde schaatser is ons midden! En bovenal laten we er vooral een lekker feestje van maken! Hopelijk zien we je daar!

PS. Handschoenen zijn verplicht dus vergeet deze zeker niet!!

PPS. De persoon met de leukste kerst outfit kan wat leuks winnen ;)

———————————————————————————————————-

3, 2 ,1 ready, set, go! The time has come for:

⛸️🎄✨Equi on ice! The ugly Christmas sweater edition.”✨🎄⛸️

So put on your warm beanies and ice-skates because it's time to go skating again!

Get ready guys because it’s finally happening! We present you: ✨Equi on ice! The ugly Christmas sweater edition”✨ on December 21st!

We’ll be gathering at the Kardinge sport centre at 19.30 and start skating at 20.00.

To sign up costs €3.50 for members and €8.00 for non-members. You can register via the Equilibrium website.

Renting skates will cost ya only €5.00 if you indicate beforehand when registering which size skates you want. If not, then renting will cost €6.00. So when registering, please indicate whether you want to rent skates and if so, what size!

You can register until December 14th!

So sign up quickly and let's see who’s the fastest or most talented skater among us! And above all, make sure to have a great time!

P.S Gloves are mandatory!!

P.P.S. The person with the nicest Christmas outfit can win something nice ;)