EA & AC: Online pubquiz

20 okt. 2020 19:30 - 22:00
Online

Nadat de vereniging heeft besloten de fysieke activiteiten te annuleren hebben wij als activiteitencommissie samen met Equi’s Adventure niet stilgezeten. Als vervangende activiteit voor de geannuleerde Crazy 88 organiseren wij een live online pubquiz waarvoor wij jullie allemaal van harte uitnodigen.

De pubquiz wordt gestreamd  via de facebook-page van Equilibrium en zal plaatsvinden op 20 oktober om 19:30. Tijdens de pubquiz worden er door de hosts vragen gepresenteerd verdeeld over verschillende rondes. De antwoorden op de vragen van de verschillende teams zullen via WhatsApp moeten worden verstuurd naar een toegewezen puntenteller. Het team met de meeste goede antwoorden zal een prijs winnen.

Aangezien de pubquiz online wordt gehouden zit er geen maximum aan het aantal deelnemers per team gekoppeld. Ook zitten er geen extra kosten verbonden aan het deelnemen van de pubquiz. Tijdens de avond kun je dus met je team (bijvoorbeeld via Skype of Teams) mee doen. We kunnen natuurlijk niet controleren of er geen antwoorden worden opgezocht, maar wij vertrouwen jullie dat dit niet zal worden gedaan.

Lijkt jullie dit nou tof? Meld je dan uiterlijk op 18 oktober als groep aan via de website https://www.studievereniging-equilibrium.nl/agenda/ea-ac-pubquiz. Vermeld hierbij de namen van je teamleden, een mailadres en een teamnaam! De Equi’s Adventure captains melden hun groep op dezelfde manier aan als hierboven vermeldt. Wanneer jij dus al in een Equi’s Adventure groepje zit hoef je je niet apart aan te melden en hoef je alleen door te geven aan je captains dat je aanwezig bent!