Buitenlandse excursie Bilbao

30 apr. - 5 mei 2019
Bilbao, Spanje

Beste leden,

Men vroeg het zich al maanden af: waar gaat de internationale reis dit jaar heen? Na de succesvolle reis naar Stockholm voor tweedejaars gaat er ook een reis komen voor derdejaars! Deze reis gaat naar: Bilbao, Spanje! Namens het ILST en Equilibrium organiseren wij deze internationale reis voor de derdejaars studenten. We zullen de Universiteit del Pais Vasco bezoeken, de openbare universiteit van Baskenland. Naast het bezoek aan de universiteit zullen jullie een presentatie mogen geven; deze presentatie zal gaan over een van de projecten waar jullie op dit moment mee bezig zijn. Vanzelfsprekend moet deze presentatie natuurlijk ook in het Engels.

Daarnaast is er natuurlijk ook genoeg tijd om Bilbao zelf te verkennen. Denk bijvoorbeeld aan het uitgaansleven, musea en het heerlijke Spaanse eten. De kosten voor de reis zullen € 180,- bedragen. Dit is inclusief een slaapplaats, avondeten, vliegtickets en vervoerskosten tussen de universiteit en het vliegveld. We verblijven 6 dagen in Bilbao, van 30 april t/m 5 mei. Hiervan zijn 2 reisdagen en 2 dagen op de universiteit. Er is maar plaats voor 15 man, dus wees er snel bij! Lijkt het jou leuk om mee te gaan naar het prachtige Bilbao?

Samengevat:
- Bezoek aan het geweldige Bilbao en de universiteit van Baskenland
- Exclusief voor:     Derdejaars studenten van het ILST
- Datum:                 30 april t/m 5 mei
- Kosten:                180,-
- Inclusief:              Slaapplaats, avondeten en vliegtickets
- Inschrijving via:   https://www.studievereniging-equilibrium.nl/agenda/ic-excursie-bilbao