Lezing van Bas en Albert met de SGC

26 feb. 2020 19:00 - 21:00
Van DoorenVeste lokaal A1.47

Lieve leden,

Je kunt het je misschien nog wel niet voorstellen, maar er komt een moment dat je zult afstuderen. En dan? Ga je werken, door studeren, of heb je juist hele andere plannen? En lukt het je om direct een baan te vinden? Het kan best wel lastig zijn om je hier juist op voor te bereiden. Om jullie een handje verder te helpen, zullen de oud studenten Bas Groothuis en Albert Alting vanuit Alumnivereniging Statera de lezing ''Afgestudeerd, en nu? Een kijkje in toekomstige carrières en master kansen'' geven. Zij zullen hun ervaringen delen en natuurlijk tips en tricks geven. De lezing wordt gehouden op 26 februari om 19.00 in lokaal A1.47 van de Van DoorenVeste. Je bent ook zeker welkom als je dit interessant vindt, maar nog niet aan afstuderen toe bent!

Met vriendelijke groeten,
Alumnivereniging Statera en de SGC