Alumni Statera

18342013_1920147024889666_6597153937360681250_n.png

De studententijd is misschien wel de mooiste tijd van je leven. Echter is er een tijd van komen en gaan. Je gaat verder studeren of werken, misschien zelfs naar het buitenland toe. De mensen die je tijdens je studententijd hebt leren kennen zie je dan niet meer en contacten verwateren.

Wij hebben allemaal dezelfde roots, namelijk studievereniging Equilibrium. Om deze roots te behouden is alumni vereniging Statera ontstaan.

Statera is de vereniging voor oud-actieve leden van Equilibrium. Wij organiseren vier keer per jaar een activiteit, waarvan één samen met studievereniging Equilibrium. Tijdens de activiteiten heb je de mogelijkheid om mensen uit jou studententijd weer te zien, maar ook andere mensen die een warm hart hebben voor studievereniging Equilibrium.

Nadat je bent afgestudeerd bij ILST krijgen (oud)actieve leden een uitnodiging om lid te worden van Statera. Ben je veel aanwezig geweest bij Equilibrium evenementen, maar nooit actief lid geweest? Dan is er de mogelijkheid om te worden aangedragen als aspirant lid van Statera.

Eén belangrijk punt voor Statera is een goede samenwerking met studievereniging Equilibrium. Naast de jaarlijkse activiteit samen met Equilibrium, wil Statera het contact tussen beide verenigingen behouden. Een aantal huidig actieve leden van Equilibrium worden aangedragen om vroegtijdig lid te worden van Statera. Ook hebben de besturen van beide verenigingen regelmatig contact met elkaar. Zo blijft Statera verbinding houden met Equilibrium.

Statera heeft geen contributie en bijdrages worden per activiteit berekend. We zijn een vereniging die veel waarde hecht aan de gezelligheid en we hopen natuurlijk dan ook dat onze leden regelmatig aanwezig zijn op verenigingsborrels om het verenigingsgevoel in leven te houden. Indien je lid wil worden van Statera dien je donateur te zijn van Equilibrium.

Als alumnivereniging bieden wij jou:

-          Een keer per jaar een alumni borrel met Equilibrium

-          Drie keer per jaar een activiteit met de overige alumni leden

-          De mogelijkheid om in contact te komen met inspirerende, talentvolle en/of succesvolle               oud leden van Equilibrium.

-          De mogelijkheid om in contact te blijven met de studievereniging en haar leden

-          Ontvangst van interessante beroep gerelateerde mail (bijv. vacatures).

-          En natuurlijk ook het gezellige weerzien van andere alumnileden/vrienden!

Wil je lid worden of andere mensen kennen die geïnteresseerd zijn in Statera, aarzel dan niet om te mailen naar statera2015@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Het bestuur der Statera,