Introductiekamp 2015

Introductiekamp der Equilibrium,

Het introductiekamp is het grootste en misschien ook wel het leukste evenement dat ieder jaar door Equilibrium georganiseerd wordt. Equilibrium is opgericht om het introductiekamp te organiseren. Elk jaar, in de introductieweek van de Hanzehogeschool Groningen wordt dit kamp gehouden. Het doel van de introductieweek is om eerste jaars studenten kennis te laten maken met het instituut voor Life Science and Technology en met studievereniging Equilibrium. Het kamp wordt georganiseerd door studenten van de vereniging. Tot nu toe is het kamp op drie plekken georganiseerd: Appelscha, Bakkeveen en Epe. Komend jaar wordt het kamp opnieuw in Bakkeveen georganiseerd.

Het introductie kamp is drie dagen lang. Het begint allemaal op de campus waar de verschillende groepen eerste jaars kennis met elkaar maken. De zogenoemde papa’s en mama’s zijn de begeleiders van deze groepen. Tijdens het kamp zijn er vele leuke activiteiten, waardoor je je medestudenten goed leert kennen. Denk hierbij aan een fotospel, stormbanen en Hollandse Leeuwen. Door de vele faciliteiten is er enorm veel te doen in Bakkeveen. Ook is er de tijd om te genieten van een drankje! Tot in de late uurtjes gaat het feesten door.

Ieder jaar wordt er een heerlijke barbeque georganiseerd. Daar zijn ook een aantal docenten van het instituut bij aanwezig. Op dag twee is er het recept van de chefkok. Altijd weer een verrassing wat er op het menu staat. Als je dan nog niet vol zit gaat de frituur ook nog aan. Op het kamp wordt rekening gehouden met eventuele diëten en/of blessures.

Wil je meer weten over het introkamp of zou jij het introkamp willen organiseren? Dan kan je een mail sturen naar intro@studievereniging-equilibrium.nl

Met vriendelijke groet,

De introcommissie

Carla van der Broek, Kees Bergsma, Marloes Siebers, Jesse Tangerman, Nienke de Vries en Toke Heerkens