Lustrumcommissie

Wij als lustrumcommissie organiseren éénmaal in de vijf jaar het lustrumfeest van Equilibrium. Dit houdt in dat wij enkele borrels organiseren in het jaar. Dit is bijvoorbeeld een themabekendmakingsborrel of een programmabekendmakingsborrel. De grootste taak is natuurlijk om de lustrumweek te organiseren! Daarnaast moet er ook een thema en logo ontworpen worden en promotiemateriaal bedacht worden.

Denk jij nou van dit is echt wat voor mij? Dan heb je pech! De volgende lustrumcommissie zal pas weer opgezet worden in het schooljaar 2024 – 2025.

Even voorstellen! Dit jaar zal Lion Piest onze commissie leiden als voorzitter. Ondanks dat hij eruit ziet als een 20-jarige engel is hij toch echt al 25 jaartjes jong. Wisten jullie dat het een wonder is dat Lion nog leeft? Hij heeft namelijk vorig jaar een commissie moeten delen met Jasmijn & Hanne-Lise. De hoeveelheid “Huts” en soortgelijke duivelste termen die genoemd werden waren allemaal verschrikkelijk. Gelukkig is hij hier niet ten onder aan gegaan.

Naast hem zal de sexytaris, Ivar Verver, de vergaderingen notuleren. Er gaat een gerucht rond dat Justin Timberlake zijn look van Ivar heeft gestolen. Dus dames, stuur deze jongen snel een appje! Naast geweldige zijn is Ivar ook heel goed in memes maken en deze via de notulen te delen met het bestuur.

Ewoud Ooms gaat dit jaar over onze geldzaken. Ook is Ewoud heel goed in peddelen. Hij zit dan in een kano en peddelt dan naar de overkant.

De promotie van de jaar wordt verzorgd door oud-bestuurslid Nienke de Vries. Wil je Nienke gelukkig maken? Stap 1: Doe haar een blinddoek voor. Stap 2: Breng haar naar de Action. Stap 3: Doe de blinddoek af. Stap 4: Geef haar vijf euro. Naast haar onnatuurlijke liefde voor de action houdt ze ook een klein beetje van planten. Daarnaast is Nienke ook heel erg van Jägerbombs. Heb ik al vermeld dat Nienke van de Action houdt?

Danique Zantinge heeft als functie: “activiteiten”. Als je Danique goed leert kennen is ze heel erg fan van anytimers, vraag maar aan haar huisgenoten. Danique is het vaakst van ons in De Brouwerij te vinden.

Tot slot ons alumni-lid: Femke Bakker. Tot onze schrik kwamen wij er achter dat Femke eigenlijk een burger is (du-du-duuu). Gelukkig hebben we na twee maand al de studente Femke weer teruggevonden. Bijvoorbeeld als ze met ons op stap is en tegen ons zegt: “Ik kan tegenwoordig Liefheid biertjes betalen, dus die ga ik de hele avond drinken” en dan ze de volgende dag heel brak wakker wordt met een lege portemonnee. Ach, wat is het toch fijn om student te zijn.

Lustrumcommissie 2019-2020

Lion Piest (2014) Voorzitter
Ivar Verver (2017) Secretaris
Ewoud Ooms (2019) Penningmeester