Weekoverzicht lustrumweek

Lieve lezers,

Zoals jullie allemaal weten zou volgende week het derde lustrum van Equilibrium plaatsvinden. Gezien recente ontwikkelingen omtrent het Coronavirus en advies van de overheid en het RIVM wordt het afgeraden om evenementen met meer dan honderd personen door te laten gaan. Met dit advies in het achterhoofd lijkt het ons niet verantwoordelijk om de lustrumweek door te laten gaan. Het spijt ons natuurlijk heel erg om dit aan jullie mede te moeten delen en we zullen dan ook ons uiterste best doen om de evenementen van het lustrum op een later moment allemaal door te laten gaan.

Op financiele zaken zullen we later terugkomen wanneer wij volledig overzicht hebben van de stand van zaken.

Natuurlijk kunnen jullie alle vragen die jullie hebben stellen door een mailtje te sturen naar bestuur@studievereniging-equilibrium.nl of via ons via andere kanalen te bereiken. Wanneer er vanuit ons updates zijn zullen we die met jullie delen.

We hopen op jullie begrip.

Met vriendelijke groeten,Het bestuur en de lustrumcommissie van Equilibrium