Vertrouwenspersoon

Naast dat Equilibrium leuke en leerzame activiteiten organiseert voor studenten is de vereniging er ook om studenten op andere vlakken te ondersteunen. Zo heeft Equilibrium twee vertrouwenspersonen binnen de vereniging welke er voor bedoeld zijn om de student op mentaal vlak ondersteuning te kunnen bieden. De vertrouwenspersonen van Equilibrium staan altijd voor je klaar als je ergens over wilt praten. Zit je niet lekker in je vel, heb je een vervelende thuissituatie of zit je ergens anders mee, dan kun je altijd contact opnemen met één van de vertrouwenspersonen. Ook als je een conflict hebt met iemand binnen de vereniging kun je dit aangeven bij één van de vertrouwenspersonen. De vertrouwenspersonen houden alle informatie die je met hen deelt voor zichzelf, de gesprekken die je met hen voert zijn strikt vertrouwelijk! De vertrouwenspersonen hebben ook een geheimhoudingsplicht naar elkaar toe, ze zullen niets met elkaar bespreken tenzij dit gewenst is.

Er is een vertrouwenspersoon binnen het bestuur en één binnen de raad van advies. Hieronder kun je de contactgegevens vinden van de vertrouwenspersonen. Mocht je graag in gesprek gaan met een vertrouwenspersoon buiten de vereniging, dan kun je terecht bij de vertrouwenspersonen van de Hanzehogeschool Groningen:

De vertrouwenspersonen van dit studiejaar zijn:

Stephen Zwerver. Naast voorzitter en commissarris extern is Stephen voor komend jaar de vertrouwenspersoon binnen het bestuur van Equilibrium. Je kunt een gesprek met hem aanvragen door een mailtje te sturen naar voorzitter@studievereniging-equilibrium.nl of te appen/bellen naar +31 6 83 38 19 22.

Maaike Groeneveld. Dit jaar zal Maaike de taak als vertrouwenspersoon vervullen binnen de raad van advies. Je kunt een gesprek met haar aanvragen door een mailtje te sturen naar vertrouwenspersoon@studievereniging-equilibrium.nl of te appen/bellen naar +31 6 15 30 09 40.

Voor meer informatie over het functioneren van de vertrouwenspersonen kan je terecht in het huidige Beleidsplan. Informatie over de verwerking van de gegevens vind je in het privacy beleid.

Vertrouwenspersonen.png