Laboratoriummaterialen Webshop

1. BML combinatiesetje

Het combinatiesetje bestaat uit: Een veiligeheidsbril, een pipeteerballon en het snijsetje. Dit hebben alle eerstejaarsstudenten nodig voor hun studie. Let op: Bestel ook een labjas bij je setje als je deze nog niet hebt. Let op, de vanaf prijs is de leden prijs. De juiste productprijs vindt u in uw winkelmandje.
€ 53,00

1. C/CT combinatiesetje

Een veiligeheidsbril, een rode pipetteerballon, een microspatel, een apothekerslepel, drie logboeken en twee roermagneetjes. Let op: Bestel ook een labjas bij je setje als je deze nog niet hebt. Let op, de vanaf prijs is de leden prijs. De juiste productprijs vindt u in uw winkelmandje.
€ 48,50

Apothekerslepel

Chemnote

€ 3,00

Labjas

€ 30,00

Logboek

Losse onderdelen snijsetje

€ 3,00

Microspatel

Opzetbril

Let op: Een opzetbril is een bril die je over je normale bril kan zetten Let op, de vanaf prijs is de leden prijs. De juiste productprijs vindt u in uw winkelmandje.

Rode pipetteerballon

€ 7,50

Roermagneetjes (per twee)

Snijsetje

Het snijsetjes bestaat uit alle losse onderdelen, dit zijn: een pincet, een apothekerslepel, een pincet met een platte kop, een scapel, een naald, een schaar, een microspatel, twee roermagneetjes, een puntpincet, twee scalpelmesjes en vijf scheermesjes.  Let op, de vanaf prijs is de leden prijs. De juiste productprijs vindt u in uw winkelmandje.
€ 40,00

Veiligheidsbril