AC: Paintball

Binn’n Pret, Ulgersmaweg 52, 9731 BV Groningen

AC: Paintball

Beste onbevreesde krijgers van Equilibrium (18+),

We hebben een kleine verrassing voor jullie… Eigenlijk zou vorig jaar een eenmalige activiteit zijn, maar omdat deze zo goed ontvangen werd, hebben we ervoor gekozen deze activiteit gewoon nog een keer te organiseren!

Verlang jij naar een adrenalinekick? Wij hebben HET middel om dit voor elkaar te krijgen! We gaan weer PAINTBALLEN op 22 mei 2024! Dit keer zal de activiteit plaatsvinden bij het outdoor veld van Binn’n Pret aan de Ulgersmaweg 52, 9731 BV Groningen. Misschien wil je graag wat frustratie kwijt of wil je de Picasso in je loslaten, het kan allemaal!

Stel je voor: je bent gewapend met een paintballgeweer en je staat te popelen om in actie te komen. Een slagveld vol obstakels, schuilplaatsen en doelwitten die erop wachten bespat te worden met een regenboog aan kleuren. Precies - het is tijd om je innerlijke Rambo los te laten en de verf te laten vliegen!

Join ons in de epische strijd waarin je een hele andere kant van jezelf leert ontdekken! Of je nu een doorgewinterde scherpschutter of een paintball nieuwkomer bent, er is een plekje in ons team dat op JOU wacht (alleen als je 18 jaar en ouder bent).

In het kort:

Waar: Binn’n Pret, Ulgersmaweg 52, 9731 BV Groningen

Wat: Paintballen met Equi

Wanneer: Woensdag 22 mei 2024

Tijd: 19:15 uur aanwezig, 19.30 uur starten

Kosten: €17,50 voor leden & €22,50 voor niet-leden

Aanmelden kan maximaal tot en met zaterdag 18 mei 2024

Overige info: Er is maximaal plek 30 personen en de minimale leeftijd is 18 jaar! Je legitimatie wordt gecontroleerd.

Waar wacht je nog op? Roep je troepen bijeen en bereid je voor op een paintball avontuur dat gegarandeerd gaat knallen! Meld je snel aan via de site van Equilibrium om je plek op het slagveld te reserveren, er zijn namelijk maar 30 plekken!

Wij zijn er klaar voor! Jullie ook?

Liefs van de AC

--- --- ---

Dear fearless warriors of Equilibrium (18+),

We have a little surprise for you... Actually, it was supposed to be a one-time activity last year, but since it was so well received, we've decided to organize this activity again!

Do you crave an adrenaline rush? We have THE solution to make it happen! We're going paintballing again on May 22, 2024! This time, the activity will take place at the outdoor field of Binn’n Pret at Ulgersmaweg 52, 9731 BV Groningen. Whether you want to release some frustration or unleash the Picasso within you, it's all possible!

Imagine: you're armed with a paintball gun and you're itching to get into action. A battlefield full of obstacles, hiding spots, and targets just waiting to be splattered with a rainbow of colors. That's right - it's time to unleash your inner Rambo and let the paint fly!

Join us in the epic battle where you'll discover a whole new side of yourself! Whether you're a seasoned sharpshooter or a paintball newbie, there's a spot on our team waiting for YOU (only if you're 18 years and older).

In short:

Where: Binn’n Pret, Ulgersmaweg 52, 9731 BV Groningen

What: Paintballing with Equi

When: Wednesday, May 22, 2024

Time: 7:15 PM arrival, 7:30 PM start

Cost: €17.50 for members & €22.50 for non-members

Registration deadline: Saturday, May 18, 2024

Other info: There’s a maximum of 30 persons and 18 years and older is welcome! Your ID will be checked.

What are you waiting for? Rally your troops and get ready for a paintball adventure that's guaranteed to be a blast! Sign up quickly via the Equilibrium website to reserve your spot on the battlefield, as there are only 30 spots available!

We're ready! Are you?

Love from the AC