Duurzame zonnebril

€ 3,00

Stap in stijl de zomer in én draag je steentje bij aan een duurzamere wereld met de Equilibrium zonnebril! Deze trendy accessoire, speciaal ontworpen voor onze studievereniging, is niet alleen betaalbaar maar ook volledig gemaakt van duurzame materialen. Met zijn strakke lijnen en tijdloze ontwerp is deze zonnebril perfect voor zonnige avonturen, festivals en ontspannen dagen op het strand. De Equilibrium zonnebril beschermt je ogen tegen schadelijke UV-stralen en biedt tegelijkertijd een coole, laid-back uitstraling. Of je nu een pauze neemt tussen de studieboeken door of je wilt laten zien dat je trots bent op je studievereniging én het milieu, deze milieuvriendelijke bril is een absolute must-have. Bestel nu en zie de wereld door de duurzame bril van Equilibrium!