AC: Eindactiviteit en barbecue

6 jun. 2019 15:00 - 21:00
Stadspark Groningen

Lieve leden,

Donderdag 6 juni aanstaande is het weer zo ver! De jaarlijks terugkerende eindactiviteit, een gezellig 6-kamp toernooi met aansluitend een barbecue!

Het toernooi zal plaatsvinden in stadspark. De teams bestaan uit 5 tot 6 personen waarvan één docent. In dit toernooi strijden de teams tegen elkaar in 6 verschillende minigames. Het is de bedoeling dat er bij inschrijving direct voor het hele team betaald wordt. De kosten per persoon bedragen €0,50 voor de 6-kamp en €10,- voor de barbecue. Het is ook mogelijk om je in te schrijven voor alleen de barbecue (begint om 19.00 uur) of alleen het 6-kamp. Wil jij deelnemen aan de 6-kamp en/of de barbecue en ben jij vegetarisch of heb je andere allergieën, laat ons dit weten via de mail.

Het opgeven van jouw team kan tot en met vrijdag 31 mei door een mail te sturen naar ac@studievereniging-equilibrium.nl. Vermeld hier in jouw teamnaam, de namen van de deelnemers (elk team moet één docent bevatten) en wie er deelnemen aan de barbecue. Heb jij deze dag practicum, laat dit ook weten, er wordt dan rekening gehouden met de indeling. Geef het ook aan bij jouw docent zodat hij/zij hier van op de hoogte is.

- Wanneer: donderdag 6 juni, 15.00 uur
- Waar: Stadspark (zie foto in de bijlage)
- Kosten 6-kamp: €0,50
- Kosten barbecue: €10,-

Het is de bedoeling dat de kosten van het complete team in één keer overgemaakt worden. Individueel betalen is niet mogelijk! (behalve bij aanmelding voor alléén de barbecue) Het bedrag kan tot en met zaterdag 1 juni overgemaakt worden naar NL27RABO0110212681 ter name van Equilibrium. Noteer in de beschrijving: 6-kamp kosten en/of barbecue en jouw teamnaam.

Wij hopen jou 6 juni te zien op het leukste 6-kamp toernooi van het jaar!

Groetjes,

De activiteitencommissie