November blog

Updateblog

In deze blog geven alle commissies, ploegen en het bestuur een update over wat er speelt en wat er allemaal is gebeurd binnen de commissie, ploeg of bestuur in de afgelopen periode.

Activiteitencommissie

Hey iedereen,

De AC heeft zich de afgelopen periode druk beziggehouden met het omswitchen naar activiteiten binnen de nieuw voorgelegde maatregelen. Hieruit zijn de online pubquiz en de running borrel ontstaan. Ondanks dat de boel online plaats vond hebben wij en de leden het erg gezellig gehad en genoten van deze activiteiten. Voor de komende wintermaanden zijn wij aan het kijken naar feestdagen gerelateerde activiteiten en mogelijke activiteiten binnen de maatregelen van het RIVM.

De AC

Equi's Adventure

Hey hoi, de EA commissie hier! Wij zijn het jaar begonnen met een fysieke activiteit om de groepjes te vormen en een bestuursquiz te houden. Dit is volgens ons erg geslaagd en horen ook van de groepjes dat ze dit erg leuk vonden! Hierna zou er een crazy 88 plaats vinden, dit is helaas op het laatste moment niet doorgegaan vanwege strengere maatregelen. In plaats van de crazy 88 hebben we samen met de AC een supertoffe pubquiz neergezet, op de zuiverheid van de stream na ook een erg geslaagde activiteit waar ook veel punten voor de Bucketlist zijn behaald. We zijn nu bezig om een online escape room te organiseren waar de groepjes door samenwerking uit de escape room kunnen komen!!

Veel liefs de EA commissie

EQUITIMES.

Dag lieve lezers,

Wij, Luna Risiglione, Danique Zantinge, Robin Bloem en Martijn Schutten zijn de leden van de EQUITIMES..

We zijn druk bezig met het in elkaar zetten van de ET. voor het eerste kwartaal, dit gaat ons goed af! We liggen op schema en hebben plezier in het schrijven van de stukjes.

Het thema van deze ET. is ‘fresh beans’, vraag ons niet hoe we hierop gekomen zijn, haha. De nieuwe commissie leden staan hier centraal, niet alleen uit onze commissie, maar ook andere nieuwe actieve leden.

Ben je benieuwd wie wij en die nieuwe actieve leden zijn? Lees dan gauw de ET. wanneer deze op jouw mat ligt!

Groetjes!!

Feestcommissie

Als feestcommissie zijnde, vinden we het heel jammer dat er geen fysieke feesten meer gegeven kunnen worden, in de plaats hiervan, organiseren we echter mooie online borrels. Dit zal in het vooruitzicht waarschijnlijk ook nog niet veranderen, dus we blijven bezig met nieuwe ideeën te bedenken, zodat we de online borrels zo gezellig en vermakelijk mogelijk kunnen maken!

Internationaliseringscommissie

De IC is momenteel nog niet erg actief. Dit komt doordat wij nog niet zoveel kunnen organiseren door corona. Wij willen binnenkort gaan kijken wat er eventueel mogelijk zou kunnen zijn en hopen natuurlijk dit collegejaar nog iets leuks te kunnen organiseren.

Introductiecommissie

Wij als intro  commisie zijn al druk bezig met het aankomende kamp en/of introdagen. De kamplocatie wordt geregeld en hopen dat het volgend jaar doorgaat en anders zetten we weer gewoon een leuke introductie op school neer

Lustrumploeg

Lieve bloglezers,

Wij zijn Jeroen, Rebecca, Tim, Mark, Femke, Ivar en Anouk en mogen dit jaar de lustrumgroep vormen. Zoals bekend kon vorig schooljaar helaas het lustrum door corona niet plaatsvinden. Hierdoor gaan we er dit jaar alsnog een geweldig knalfeest van maken! Wij zijn druk bezig om de plannen van vorig lustrum zo uit te werken dat deze op alle scenario’s zijn ingespeeld. Dus het zal hoe dan ook dit schooljaar door gaan, hoe mooi is dat! Hierom alvast een oproep aan alle lezers, noteer de data 1 t/m 5 maart 2021 alvast in jullie agenda’s, zodat jullie deze data vrij kunnen houden om samen met ons er een fantastische week van te maken!

Liefs,

De lustrumgroep

Promoploeg

Wij zijn dit jaar de promotieploeg: Tjitske, Noor, Nienke en Danique! We hebben inmiddels al een paar posters en insta-posts gemaakt, bijvoorbeeld voor onze Crazy 88, de vrijdagmiddagborrel van het bestuur en de online pubquiz. Helaas zijn fysieke activiteiten niet meer mogelijk, dus zijn we ook vooral overgestapt op online promotie. We hopen dat onze promotie jullie enthousiast maakt voor activiteiten!

Groetjes van de promoploeg

Studiegerelateerde commissie

Hallo lieve blog lezers,

Zoals vele het hebben mee gekregen of nog niet weten heeft de studie gerelateerde commissie de 1e lezing gehad. Deze online lezing heeft ruim 60 mensen bereikt en we zetten dit graag door met onze volgende lezingen en activiteiten. Onze volgende activiteit staat namelijk al op 26 november gepland en dit zal een online Kahoot worden. Vet leuk en je kunt er wat leuks mee winnen. Aanmelden kan via de Equi site. We zien jullie graag bij de volgende lezingen en activiteiten.

Hoihoi!

Namens het bestuur hier dan ook een update, de afgelopen periode zijn wij erg druk geweest met het voorbereiden van de beleids ALV. Deze vond afgelopen 28 oktober plaats, waarbij ons beleidsplan en begroting is goed gekeurd. Hier zijn wij er blij mee en nu zijn wij dan ook met volle enthousiasme begonnen met het uitvoeren van onze doelen! Zo heb je de afgelopen tijd de promotie in het Engels voorbij zien komen op de sociale mediakanalen.

Verder vergaderen we als bestuur wekelijks, dit proberen wij altijd te plannen op maandag ochtend om 8:30, want wie gaat er op maandagochtend nou niet graag vroeg uit z’n bed om de week te beginnen?!?

Liefs, het bestuur

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor zijn/haar input voor deze blog en ik hoop dat jullie als lezers genoten hebben van deze updates!

Liefs, Lotte

December blog met Monique Westers van Matsch Pro
14dec

December blog met Monique Westers van Matsch Pro